Zsírvesztés a karjaidból, Így égess zsírt kardió edzéssel a leghatékonyabban!


De sok olyan egyszerű nyújtógyakorlat van, amit az otthonod kényelmében is végezhetsz, hogy fokozd a zsírégetést, és serkentsd az anyagcserédet.

Hogyan lehet égetni a zsírt otthon, Így égess zsírt!

Csatlakozz a Facebook csoportunkhoz! Állva előrehajlás Állj egyenesen, lábaid egymástól kis távolságban legyenek, térdeidet kissé hajlítsd be. Hajolj előre, hogy a felsőtested lógjon a lábaid előtt, térdeid legyenek egyenesek. Nyújtsd ki a karjaidat, és a kezeidet tedd a sarkad mögé.

10 zsírégető nyújtás, amit otthon is könnyen végezhetsz | Kuffer

Összesen 3-szor zsírvesztés a karjaidból. Fekve csavar Feküdj a hátadra, a karjaidat nyújtsd ki oldalra.

  • Zsírvesztés koktél
  • Dolgozz harangsúllyal otthon saját fitnesz termedben!
  • Fogyókúra Dia A nyújtás minden testmozgás előtt elengedhetetlen, még akkor is, ha közben nem kelsz fel.
  • Éget az utolsó 5 font zsír

Emeld fel a lábaidat, majd engedd le őket az egyik oldalra, hogy a combod érintse a talajt. Emeld fel újra a lábaidat, és ismételd a másik oldalon is.

Csónak póz Ülj le, térdeidet hajlítsd be, lábfejeid a talajon, kezeid a csípődön. A hátad legyen egyenes, közben emeld fel a lábfejeidet, és nyújtsd előre a karjaidat.

Egyensúlyozz az ülőcsontodon, lélegezz, nyújtsd előre a lábaidat, zsírvesztés a karjaidból a tested V betűt formázzon. Tartsd meg magad ebben a testhelyzetben 5 lélegzetvétel erejéig. Szék póz Nevével ellentétben az elvégzéséhez nem lesz szükséged székre.

Állj egyenesen, karjaidat nyújtsd ki a fejed fölé. Ha széken ülsz vagy előre hajolsz, a törzsedet a combjaid fölé döntsd előre. Tartsd meg ezt a testhelyzetet 5 lélegzetvételig, majd térj vissza a kiinduló pózba, és válts oldalt. Oldalsó nyújtás állva Kezeidet kulcsold össze, zsírvesztés a karjaidból őket a fejed felett, és hajolj előre.

Már reggel beindul a zsírégetés, ha az ágyban ezt csinálod! - Fogyókúra | Femina

Lélegezz ki-be, miközben jobbra döntöd a felsőtestedet. Lélegezz lassan 5-ször, majd ismételd a másik irányba is. Macska és tehén Ereszkedj négykézlábra. Térdeid legyenek egyenesen a csípőd, kezeid a vállaid alatt.

Így égess zsírt kardió edzéssel a leghatékonyabban!

Lélegzetvételkor húzd be a hasad, és görbítsd be a hátad, mint mikor egy macska nyújtózkodik. Térj vissza a kiinduló testhelyzetbe, majd homorítsd a hátadat. Nyújtsd ki a nyakad, és térj vissza a kiinduló pózba.

Még 4-szer ismételd. Fordítás hasból Ülj le zsírvesztés a karjaidból zsírvesztés a karjaidból, lábaid kinyújtva. Húzd fel a bal lábadat, hogy a sarkad elérje a fenekedet.

Vagy hagyd kinyújtva mindkét lábadat, de a jobbot tedd keresztbe a balon. Most fordítsd a felsőtestedet jobbra, hogy a jobb könyököd a térded külső oldalán legyen.

A jobb kezedet tedd a földre, hogy át tudj nézni a jobb vállad felett. Végy egy mély levegőt, és tartsd meg ezt a testhelyzetet egy percig. Lazíts, majd ismételd az ellentétes oldalon. Híd Feküdj a hátadra, térdeidet hajlítsd be, lábfejeid a talajon.

A 4 legjobb zsírégető gyakorlat

Végy lélegzetet, és a csípődet nyomd felfelé, hogy a tested hidat formázzon. Térdeid a sarkaid felett legyenek, zsírvesztés a karjaidból tartsd feszesen, karjaiddal támaszd meg magad a talajon. Kobra Ezzel a gyakorlattal a hasizmokat feszesítheted.

Feküdj a hasadra, a homlokod érintse a talajt. Nyújtsd ki a lábaidat, tenyereid a talajon. Lélegezz lassan, és emeld felfelé a mellkasodat. Próbáld hátrafelé hajlítani a hátadat. Tartsd meg magad ebben a pózban kb. Háromlábú kutya Ereszkedj le fekvőtámaszba. Emeld meg a csípődet, a sarkaidat nyomd a talajhoz, majd hasonlóan a lefelé néző kutya pózhoz, emeld meg magad.

Emeld hátul felfelé a jobb lábadat, a lábfejed a talaj felé hogyan ösztönözzem magam a fogyásra, mintha egy melletted lévő falhoz nyomnád magad.

A térdedet hajlítsd be. Végy levegőt, majd nyújtsd ki a térdedet. Engedd vissza a lábadat a talajra. Ismételd a bal lábaddal is.

Fogyás Start Így eddz otthon hatékonyan: Napi fél óra, és formás leszel! Mutatjuk hozzá a legjobb gyakorlatokat!

Ha zsírvesztés a karjaidból szeretnél, fontos megértened, hogyan működik a tested. Edzés közben nemcsak zsírból nyersz energiát, de fehérjéből és szénhidrátból is. Hogy melyikből, az a gyakorlat típusától függ.

A magas intenzitású gyakorlatoknál a szénhidrátok szolgáltatják az energiát. A hosszútávú, lassúbb tempójú gyakorlatokhoz pedig a zsírok. Tehát, ha lelassítasz edzés közben, nemcsak kényelmesebbnek fogod érezni a mozgást, de hosszútávon zsírvesztés a karjaidból jó hatást érhetsz el. Érdekes volt? Kövess a Zsírvesztés a karjaidból