Fogyás napi 5 étkezés, A napi háromszori étkezés ideálisabb a testsúlyredukció esetén, mint a kevés ötszöri


Szinte beleégették az emberek fejébe az ötös számot, mintha kevesebbszer nem is lehetne enni.

Mintaétrend: egyél háromóránként, és fogyj egyszerűen! | eremtarolok.hu

Nem állítom, hogy — főleg sportos életmód mellett — egy jól összeállított, fogyás napi 5 étkezés étkezéses étrenddel lehetetlen a testsúlycsökkentés, de azt igen, hogy ez inkább nehezíti a fogyást. A testünk működése, azaz az élettan alapján ugyanis e módszer fogyás napi 5 étkezés szól minden, amennyiben a fogyás a cél. Miért téves? Abból indulnak fogyás napi 5 étkezés, hogy többszöri étkezés folyamatosan dolgozik a szervezetünk, aminek köszönhetően jobban fogyás napi 5 étkezés fogyni, ha viszont kevesebbszer eszünk, akkor lelassul az anyagcsere, éhesek leszünk, fogyókúrás tippeket szeretnék a szervezetünk raktározni kezd.

Hihetőnek hangzik? Két ok miatt, az egyik rövid, a másik hosszútávon nem a fogyást szolgálja. Rövid távú negatív hatása az ötszöri étkezésnek: Egyetlen olyan kutatást sem ismerünk, amely igazolná, hogy ugyanakkora energiabevitel mellett, a fogyás hatékonysága és az étkezések gyakorisága fogyás napi 5 étkezés összefüggés lenne.

Ellenben tudjuk azthogy az anyagcserét szabályozó inzulin szempontjából kifejezetten rossz a gyakori étkezés. Az inzulin termelődésének ugyanis van egy természetes napszaki ciklusa: reggel magas, dél felé leesik, este ismét emelkedik. Ha ötször vagy még többször eszünk egy nap, akkor végig magasan tartjuk az inzulinszintünket.

fogyás napi 5 étkezés a menta tea fogyás előnyei

Az inzulin köti a zsírt, tehát egész nap köti a szervezetünk a zsírt. Az eredmény? Nem hagyjuk a testünket zsírt égetni, a zsír marad. A kevesebb energiabevitel miatt, fogyhatunk, de annak nagy része nem a zsír lesz, amitől szeretnénk megszabadulni.

Olyan ez mintha az inzulin folyton farkast kiáltana. A sejtek egy ideig hisznek neki, de egyre kevésbé, végül pedig már akkor sem, ha tényleg jön a farkas.

Ekkor egyél, ha fogyni szeretnél!

Más szóval: a sejtjeink inzulinérzékenysége romlik, a zsír raktározása amiért ugyancsak az inzulin felel pedig felerősödik. Mert a sejtjeink egy idő után nem fognak figyelni a túlságosan felszaporodó inzulin folytonossá váló tud-e zsírt enni és lefogyni, és nem használják fel a szervezetünkbe érkezett energiát, hanem az zsírként fog elraktározódni.

  • Kell az öt? Vagy a napi háromszori étkezés is lehet elég? | Peak girl
  • Írta: Csehi Dorina Amikor úgy döntesz, hogy megszabadulsz pár kilótól és ezt el is meséled másoknak, bombázni fognak azzal, hogy milyen ételeket egyél és mennyit.

Az eredmény, hogy az anyagcserénk egyensúlya felborul és nehezebben fogy és könnyebben hízik. Így amikor már nem diétázunk, akkor szembe találjuk magunkat a jojó-hatással.

  • Napi háromszori étkezés - Premium Diet
  • Mintaétrend: egyél háromóránként, és fogyj egyszerűen!

Ugyan normális tartományban étkezünk, a szervezetünk mégis rosszabbul dolgozza fel a tápanyagokat. Mi akkor a helyes?

Felejtsd el a napi ötszöri étkezést - Alakorvoslás Blog

Ha a fogyás a cél, akkor a következőket tedd: Felejtsd el a napi öt étkezést! Egyél 3 alkalommal egy nap, és legalább 4, maximum 6 óra teljen el két étkezés között. A tartós fogyáshoz inzulinra érzékeny sejtek kellenek, tehát ne fárasszuk ki az állandó alacsony intenzitású munkával. Dolgozzanak egy nap háromszor, de akkor rendesen. Amikor pedig nem a táplálékkal van elfoglalva, akkor segítsen nekünk a fogyásban.

5:5:5 diéta: a fogyókúra, ami napi ötszöri étkezésre épül

Ha valaki intenzíven sportol, akkor lehet fogyasztani egy plusz snack étkezést. Az étkezések az inzulinszint természetes napi ciklusának fordítottja szerint legyenek! Felejtsd el a szénhidrátdús reggelit! Fehérjedús reggelit fogyassz, ebédre egyél egy rendes nagy ebédet, sok fehérjével, több szénhidráttal, vacsorára megint kevesebbet egyél és kevés szénhidrátot. Így lesz kiegyensúlyozott inzuliszinted, nem leszel farkaséhes és zsírból fogysz.

Tudom, hogy nagyon más, amit mondok. Tedd fel a kérdést magadnak: sikerült tartósan lefogynod napi ötszöri étkezéssel?

Keress receptre vagy hozzávalóra

Ha nem a válaszod, próbáld ki, amit most levezettem neked. A test természetes, élettani működésére alapozom az Alakorvoslás Programom módszerét. Abból indulok ki, hogy a normál, nem elhízott állapotunk eléréséhez, vissza fogyás napi 5 étkezés állítani a szerveztünk természetes anyagcseréjének egyensúlyát.

fogyás napi 5 étkezés khloe kardashian fogyás kiegészítő

Ezt szolgálja a kevésbé gyakori étkezés is, hiszen az emberi test nem napi ötszöri evésre lett kitalálva. Az Alakorvoslás Program egy egyedülálló fogyókúrás módszer, amelyet dr. Farkas Kitti dolgozott ki. Újszerű megközelítéssel, tudományos háttérrel és különleges, csak a program keretében kapható természetes táplálék kiegészítőkkel segít a fogyásban.

fogyás napi 5 étkezés sikeres fogyókúrás segédeszközök

Csatlakozz az Alakorvoslás programhoz, tanuld újra, amit a fogyásról tudsz és érd el azt az alakot, amit mindig is szerettél volna.