Fogyni ecset


Írta Nagy Niki 0 Ha megkérdezzük az embereket, hogy vajon milyen sportot kell űzni ahhoz, hogy fogyjunk, valószínűleg ből 9 ember még úgy is a futást fogja mondani, hogy nem tettük hozzá: csak kardiósportot lehet megnevezni.

fogyni ecset

Régóta tudjuk azonban, hogy a legjobb mozgásforma a fogyáshoz a magas intenzitású intervall edzés, vagyis a HIIT. Csakhogy ez nem a szó szoros értelmében vett kardió, és van, akinek nem is elég a fogyáshoz, bármennyit csinálja. Itt jön képbe az, hogy vannak, akiknek tényleg elég a súlyzós, esetleg magas intenzitású edzés, és vannak, akiknek bizony szenvedni kell a kardióval, ha eredményt szeretnének.

fogyni ecset

Érdemes tehát meghatározni, hogy milyen mozgásforma az, ami a leghatékonyabb erre a célra — és ez továbbra sem mindenki számára a futás lesz. Melyik a legjobb kardió? Az úszás egy fogyni ecset elhanyagolt kardiovaszkuláris mozgásforma, a futás és a biciklizés mellett eltörpül azoknak a száma, akik rendszeresen űzik.

Profi eredmény

Ennek valószínűleg az az oka, hogy felnőtt fejjel fogyni ecset súlycsökkenés oxidációja lehet megtanulni úszni, ráadásul hosszadalmas procedúra átöltözni, megszárítkozni, a klór pedig szárítja a bőrt. Főleg télen problémás a rituálé, amikor nagyon hideg is van odakinn.

Pedig az úszás az egyik legjobb kardió, amit csinálhatsz: felpörget, jót tesz fogyni ecset szívednek, és még az ízületeidet fogyni ecset védi, hiszen a víz a testsúlyod 90 százalékát megfogja. Érdekes, de az úszás, úszásnemtől és tempótól függően persze, akár kardió és erősítő edzés is lehet. Ez annak köszönhető, hogy egyrészt felpumpálja a pulzusodat, másrészt a víz ellenállása tesz róla, hogy az izmaid is erősödjenek.

Az úszás egy teljes testes sport, talán nincs is olyan nagyobb izomcsoport, amit ne mozgatna meg benne az ember.

Mennyit kellene úszni a legjobb eredményekért?

Ami a kalóriákat illeti, azokkal is jó helyen áll. Egy vékonyabb ember fogyni ecset fél óra mellúszás kalóriát éget, egy nehezebb ember pedig akár kalóriáig is feltornázhatja magát. Szerencsére nem is kell túl sokáig a vízben lenned, ha el akarsz égetni néhány kalóriát: a fenti értékek ugyanis fél órára mérendők, ami bőven elég egy kezdőnek az első néhány hétben.

fogyni ecset

Ha teljesen most tanulod az úszást, akkor heti háromszor harminc perc ideális lehet a kezdéshez. Olyan izmaidat fogod megmozgatni, amelyekről nem is tudtad, hogy vannak. És ha már a HIIT fogyni ecset indítottunk: az úszásban is végezhetsz intervall edzést, rengeteg segédanyag van hozzá a neten.

Fogyivlog 2

A lényeg az, hogy váltogasd a magasabb intenzitású úszásnemet és -tempót az fogyni ecset, és fáradj el, amennyire csak fogyni ecset. Ami az úszásnemeket illeti: egyértelműen a pillangó égeti a legtöbb kalóriát, de közel van még hozzá a mellúszás, a hátúszás, és a gyorsúszás is.

fogyni ecset

Mindenki azzal a legjobb, amivel a leggyorsabb, így érdemes kikísérletezni, te miben leszel a legjobb a vízben.