Az étkezés elhagyása segít a fogyásban. Fontos a reggelizés, de nem ez a fogyás kulcsa | Sokszínű vidék


testzsír zsírégetés kihívás 30. nap

Gyümölcscukorból sem mindegy, mennyit fogyasztunk Sok éven át hallhattuk, hogy a nap folyamán a reggeli a legfontosabb étkezés, mi több, kifejezetten ajánlott, ha egészséges testsúlyunk szeretnénk fenntartani. Egy új kutatás szerint azonban nem ez a fogyás igazi kulcsa. Az elmúlt években számos klinikai vizsgálatot végeztek, hogy kiderítsék, milyen összefüggés állapítható meg az étkezés elhagyása segít a fogyásban fogyás és az étkezések között.

fogyás bmc

Az ausztráliai Melbourne-i Monash Egyetem kutatócsoportja ezekből válogatva 13 különálló kutatást vizsgált meg, amelyekben a résztvevők vagy kihagyták a reggeli étkezéseket, vagy reggeliztek. Az egyes vizsgálatok időtartama 24 óra és 16 hét között változott.

A vacsora elhagyása segít a fogyásban. Vacsora összehúzó lágy étrend

Fotó: Pixabay A felülvizsgálat után a kutatócsoport megállapította, hogy az emberek, akik reggeliztek, átlagosan még további kalóriával többet fogyasztottak el aznap, mit azok, akik egyáltalán nem reggeliztek.

Azok viszont, akik kihagyták, körülbelül 0, kilóval voltak könnyebbek, mint a rendszeresen reggelizők.

hogyan lehet fogyni, mint egy ökölvívó

Összefoglalva a kutatók arra jutottak, hogy az egészséges reggeli nem segít kevesebbet enni a nap folyamán, sőt akik esznek reggelit, azok több kalóriát fogyasztanak el azon a napon, ami nem segít hozzá az áhított fogyáshoz. A a tanulmány azt is elmagyarázza, miért fontos reggelizni A 16 hetes újabb kutatásban amely a felülvizsgálat részét képezte túlsúlyos és elhízott résztvevő követte az étkezést, amely magában foglalta a reggelizést is.

aukciós vadászok ton jones fogyás

A 16 hét végén a kutatók összehasonlították a két csoport egészségügyi adatait, és megállapították, hogy a reggelit evő diétázók nem veszítettek el több súlyt, mint azok, akik kihagyták a reggelit. A kutatásból kiderült, hogy nincs mindenkire érvényes megoldás a reggelizés tekintetében sem. Mindenkinek egyedi anyagcseréje van, különbözik a génkészletünk és a bélmikróbáink is.

Fotó: Pixabay A szerzők ugyanakkor figyelmeztettek arra is, hogy bár a reggeli kihagyása nem befolyásolja a fogyást, más egészségügyi  szempontokat mégis érdemes figyelembe venni. A reggeli tartós elhagyásának ugyanis komoly egészségügyi kockázatai lehetnek.

sűrítő karcsúsító

Tehát, bár a reggeli átadása nem akadályozhatja meg a fogyás sikerét, ez még mindig nem tesz jót az általános egészségére.

Végezetül, ez az iránymutatás sem szentírás, a lényeg pedig az, hogy mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hogy számára mi a legmegfelelőbb. Címlap: Pixabay.

christina aguilera fogyás súlya 2021